English

مدیرکل دفترفنی استانداری فارس:

ساعت شروع مدارس و ادارات فارس شناور شد

مدیرکل دفترفنی استانداری فارس از تصویب شناور شدن ساعت کاری ادارات و مدارس از ابتدای مهرماه خبر داد.

ساعت شروع مدارس و ادارات فارس شناور شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، امیر حسین جمشیدی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان که امروز به ریاست استاندار فارس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شروع مدارس و آغاز مهرماه، شاهد ترافیک سنگینی در روزهای ابتدای مهر ماه خواهیم بود به همین دلیل در این جلسه پیشنهاد شناور شدن ساعات کار مدارس و ادارات مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: بر این اساس طبق مصوبه امروز سی ام شهریورماه مقرر شد به جهت پیشگیری از ترافیک سنگین، ابتدا بانک ها از ساعت ۷ شروع به کار کنند. 
جمشیدی ادامه داد: بعد از بانک‌ها مدارس متوسطه اول و دوم در ساعت ۷/۱۵، سپس دبستان‌ها در ساعت ۷/۴۵ و بعد ادارات ساعت ۸ کار خود را آغاز خواهند کرد که به این ترتیب تداخل ساعت منجر به ترافیک نشود. 
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس همچنین برای پایان ساعت کاری نیز اجرای این مصوبه را لازم دانست و اظهار کرد: ساعت اتمام کار نیز در ابتدا بانک‌ها، بعد دبیرستان‌های پایه اول و دوم، بعد دبستان ها و سپس ادارات تعطیل خواهند شد. 
جمشیدی در پایان از ارائه پیشنهاد تغییر ساعات کاری و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی نیز خبر داد و گفت: در صورت تصویب نیز این مصوبه نیز اجرایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه