English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان:

بی‌ توجهی در اجرای مصوبات شورای ترافیک اردبیل قابل قبول نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:بی‌توجهی و کوتاهی دستگاه‌های متولی در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان قابل قبول نیست.

بی‌ توجهی در اجرای مصوبات شورای ترافیک اردبیل قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در شورای ترافیک استان گفت:بی‌توجهی و کوتاهی دستگاه‌های متولی در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان اردبیل در موعد مقرر قابل قبول نبوده و با توجه به وضعیت نامناسب ترافیک شهر اردبیل، تسریع در اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه ترافیک یک ضرورت است.

وی افزود: توجه به جوانب ترافیکی، جایگزینی پارکینگ‌ها و معابر مناسب لازم بوده و شهرداری اردبیل باید نسبت به شناسایی ظرفیت‌های موجود برای اجرای پارکینگ، به‌ویژه با جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران، اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید: وضعیت فعلی شهر اردبیل به لحاظ داشتن ۴۵۰ سرعت‌گیر برای رانندگی ایمن مطلوب نیست و باید شهرداری در اصلاح و یا حذف سرعت‌گیرهای غیراستاندارد و غیرضروری از خیابان‌ها اقدام فوری به‌عمل آورد.

میرجعفریان گفت:با توجه به صدور مجوز احداث و بهره‌برداری برخی تالارها که بدون لحاظ رمپ عبور و مرور و پارکینگ فعالیت می‌کنند، باید روند صدور این مجوزها از سوی دستگاه‌های تخصصی راه‌وشهرسازی و راهور بررسی کارشناسی شود چرا که با توجه به ازدحام در جریان عبور و مرور به این تالارها، بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی برای شهروندان غیرقابل گذشت خواهد بود.

وی افزود:باید مصوبات پیشین شورای ترافیک استان اردبیل برای سامان‌دهی وانت‌بارهای میوه‌فروش و مدیریت ترافیک ایجادشده برای شهروندان در معابر پرتردد، اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه