English

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

هزار و ۵۵۱ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می شود

منشوری از اجرای یک هزار و ۵۵۱ برنامه همزمان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: پویش سلیمانی‌ها در گیلان برگزار می‌شود.

هزار و ۵۵۱ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، «احمدرضا منشوری» امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: کمیته هشت‌گانه برای تدوین و اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در استان تشکیل شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با شعار « ما مقاوم هستیم» گرامی داشته می‌شود گفت: در این راستا برنامه‌های بسیاری تدوین شده و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ برای کشورمان، به شاخص‌های قوی بودن و اقتدار اشاره کرد و افزود: شاخص‌های اقتدار و قدرت تنها به ابزار و تجهیزات خلاصه نمی‌شود بلکه از بعد معنوی و قدرت مطلق، توجه به معبود الهی و ولایت پذیر بودن است.‌

منشوری از اجرای یک هزار و ۵۵۱ برنامه توسط پایگاه‌های بسیج در سراسر گیلان خبر داد و بیان کرد: رژه موتوری در سطح شهر، گلباران مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه رزمی و فرهنگی، برپایی یادواره شهدا، توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برپایی همایش زنان و دفاع مقدس، ویزیت رایگان و دیدار با بیش از ۱۰ هزار خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است.

وی افزود: جنگ با همه تهدید و ویرانگری‌ که دارد می‌تواند تبدیل به فرصت شود و مردم گیلان نیز در رویدادهای مختلف تاریخی نقش‌آفرین بودند و قوی بودن را در عمل اثبات کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان گیلان اضافه کرد: پویش سلیمانی‌ها با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم‌بضاعت و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.‌

وی با بیان اینکه ما "قوی بودن" را در معنویت و به خدا نزدیک شدن، ولایت‌پذیری، وحدت و همبستگی می‌دانیم خاطرنشان ساخت: وحدت بدین معناست که تمام جوامع اسلامی با سلایق و مذاهب مختلف با یک هدف مشترک با یکدیگر وحدت و همبستگی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه