English

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی بهره می برد

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به برنامه استکبار در خصوص استفاده حداکثری از قدرت رسانه در جامعه بین‌الملل بیان کرد: دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی بهره برده و علیه مفاهیم اسلامی حداکثر استفاده را می‌کند.

دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی بهره می برد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس محمدیان امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در حل بحران‌ها در شرایط حساس فعلی دارد، اظهار کرد: رسانه در جامعه امروزی بسیار تاثیرگذار بوده و می‌تواند در مواقع بحرانی به ایجاد آرامش روانی جامعه کمک کند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در خنثی‌سازی برنامه استکبار در خصوص نفوذ به جمهوری اسلامی بیان کرد: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و برای پیروزی در این جنگ باید همه اصحاب رسانه در کشور وظیفه جهاد تبیین را به دوش بکشند، چراکه دشمن به طور شبانه روزی در حال فعالیت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه بسیج رسانه خود را موظف به اجرای مطالبات مقام معظم رهبری می‌داند، تصریح کرد: بسیج رسانه در سطح کشور و استان‌ها سعی دارد برخی از  عقب‌افتادگی جریان رسانه‌ای را برطرف کند و در راه تحقق این مهم بسترسازی لازم باید انجام شود.

محمدیان با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران توجه ویژه به نقش رسانه در جمهوری اسلامی دارد، گفت: دشمن از فعالیت بسیج ترس و واهمه دارد، بنابراین باید با تشکیل ساختار مناسب به برخورد با برنامه استکبار پرداخت.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم توجه به تشکیل جبهه رسانه انقلاب بیان کرد: امروز رسانه‌های بومی و محلی در جمهوری اسلامی جریان‌ساز هستند، بنابراین باید شبکه‌سازی جبهه رسانه انقلابی تا دورترین نقاط کشور ایجاد شود که در تحقق این امر نقش فرماندهان سپاه استانی بسیار تاثیر گذار است.

محمدیان از تشکیل حدود ۳۵ درصدی کانون رسانه‌ای در کشور خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان سال ۳۰ تا ۳۵ درصد کانون رسانه‌ای کشور ایجاد کنیم.

وی مرجعیت افکار عمومی و روانی جامعه را رسانه‌ها دانست و بیان کرد: جامعه امروز در فضای مجازی متلاطم است به گونه‌ای که در اطلاع رسانی دچار ولنگاری هستیم و یکی از دلایل آن توجه بیش از حد به فضای مجازی است به این منظور باید به تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در جریان انقلاب کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه