English

مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد؛

رسانه بزرگترین ابزار تغییر الگوی زندگی/غرب از علم علیه بشریت استفاده می کند

مدرس حوزه و دانشگاه در نشست بصرتی «هویت من» رسانه را بزرگترین ابزار تغییر الگوی زندگی عنوان کرد و گفت: ما هیچگاه در این بخش سرمایه گذاری جدی نکردیم و از ان غافل ماندیم.

رسانه بزرگترین ابزار تغییر الگوی زندگی/غرب از علم علیه بشریت استفاده می کند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محبوبه مهدوی در نشست یصرتی «هویت من» رسانه را بزرگترین ابزار تغییر الگوی زندگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخلاف غربی ها که به خوبی قدرت رسانه را درک کرده اند، ما هیچگاه در این بخش سرمایه گذاری جدی نکردیم و از ان غافل ماندیم.

 مهدوی با اشاره به سالروز واقعه تاسف بار مسجد گوهرشاد، استکبار جهانی را سردمدار مقابله با ارزش های والای اسلامی بویژه در حوزه عفاف و حجاب عنوان کرد.

این مدرس دانشگاه همچنین پوشش زن مسلمان را مانع آسیب وی در جامعه و تربیت نسل های آگاه و روشنفکر در جامعه توصیف کرد.

مهدوی با تاکید بر اینکه تا وقتی آموزه های دینی رسانه ای نشود فایده ای ندارد گفت: یکی از مشکلات این است که هیچگاه برای رسانه خرج یا سرمایه گذاری نمی کنیم. اما در طرف دیگر دنیای غرب قدرت رسانه را به خوبی فهمیده است و امروز با استفاده از قدرت رسانه فرزندان ما را می دزدند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه ابزاری برای هدف قرار دادن ریشه فرهنگی سرزمینمان در دست غربی ها شده است گفت: خداوند در ۱۴۰۰ سال پیش  برای ما الگوی معصوم قرار داد که ما درست زندگی کنیم اما امروز متاسفانه بدلیل اینکه الگوهایمان را برای فرزندانمان به روز رسانی نکرده ایم با بی الگویی مواجه شده ایم و امروز می بینیم با گروه های "مردان زن‌نما" کشورهای دیگر برای فرزندانمان الگوسازی می کنند.

 مدرس حوزه و دانشگاه به پدران و مادران هشدار داد و افزود: شما تصور می کنید فرزندانتان تنها به یک آهنگ گوش می دهند این درحالیست که آنان با برنامه ریزی هویت فرزندانتان را نشانه گرفته اند.

مهدوی با بیان اینکه غرب از علم علیه بشریت استفاده می کند گفت: خدا می خواهد ما فهیم باشیم و بیاندیشیم لذا بایستی نسبت به تربیت و آموزش فرزندانمان هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه زندگی ائمه تمام اختیار است و نظام خدا نظام اختیار است گفت: خدا خطاب به انسان می گوید من می خواهم ایمانت به جایی برسد که ترس و غصه برایت وجود نداشته باشد لذا الگوی معصوم معرفی کرد تا مسیر را بیابیم و درست زندگی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه