English

معروف خسروی:

بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های خلخال خط‌کشی می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: امسال بیش از ۱۰۰کیلومتر از راه‌های بین شهری و روستایی این شهرستان خط کشی می‌شود .

بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های خلخال خط‌کشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، معروف خسروی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در حاشیه اجرای عملیات خط کشی محورهای ارتباطی بین شهری خلخال گفت: از آغاز عملیات اجرایی خط کشی جاده ‌ای شهرستان تاکنون ۲۰ کیلومتر  پوشش خط کشی شده و تلاش می کنیم تا  زمان آغاز بارش برف و باران و شروع فصل سرما میزان خط کشی راه‌های  خلخال به ۱۰۰ کیلومتر برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای خط کشی هر کیلومتر از محورهای مواصلاتی بین شهری و یا روستایی این شهرستان ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات خط کشی،ایمن سازی و ارتقای سطح ایمن‌سازی و آشکارسازی راه‌های مواصلاتی شهرستان اعتبار مورد نیاز است که این اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال همچنین به لزوم خط کشی چندین باره راه های منتهی به استان گیلان در طول فصول مختلف سال  اشاره کرد و گفت: ۲ جاده ارتباطی خلخال به پونل و همچنین خلخال به اسالم به علت وجود مه  دایمی در سطح جاده و بارندگی های مدام نیاز به خط کشی چند باره دارند و بیشترین هزینه‌های خط کشی و نگهداری راه در این مسیرها هزینه می‌شود.

خسروی با بیان اهمیت وجود خط کشی برای هدایت رانندگان در زمان مه الود  بودن جاده‌ها گفت: خط کشی  مانع از وقوع حوادث برخورد خودروها از مقابل با هم دیگر و یا انحراف آنان از مسیر و واژگونی و پرت شدن به دره‌های اطراف راه‌های کوهستانی خلخال می‌شود.

وی گفت: در طول سال جاری ۴۶ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان زیر پوشش آسفالت می‌رود که از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آسفالت راه روستایی تا به امروز ۶۰ درصد از این امر محقق شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه