English

محمد اهلی:

۶۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از آماده سازی 60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی 2 اردبیل برای واگذاری به سرمایه گذاران خبر داد.

60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از پروژه آماده سازی فاز 60 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل2 گفت: ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، از مهمترین اقدامات این شرکت برای فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری است که تلاش می کنیم با تامین این زیرساخت ها، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان افزایش یابد.

وی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد حضور چشمگیر سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی هستیم که برای استمرار این حضور، طرح های توسعه ای و زیرساختی میان مدت و بلند مدتی در دستور کار این شرکت قرار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل یکی از برنامه های میان مدت این شرکت را آماده سازی اراضی در اختیار برشمرد و گفت: برای این منظور، آماده سازی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در چندین جبهه مختلف در حال اجرا بوده که آماده سازی فاز 60 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل2 از جمله این اقدامات است.

اهلی میزان برآورد هزینه کرد برای اجرای این پروژه مهم را در حدود 100 میلیارد تومان برشمرد و گفت: عملیات آماده سازی این فاز از شهرک از اوایل سال گذشته آغاز شده است که در صورت تامین اعتبارات، تا پایان سال جاری آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

وی مکان یابی و تملک اراضی جدید را از جمله برنامه های درازمدت این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به اتمام زمین در برخی از شهرک های صنعتی، ایجاد شهرک های جدید به طور جد مورد تاکید این شرکت بوده و تلاش می شود تا با پیگیری های لازم، طرح های توسعه ای و تملک اراضی به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تامین زمین در مرکز استان را از جمله مشکلات حال حاضر توسعه شهرک های صنعتی برشمرد و گفت: به دلایل مختلف، مراکز استان ها همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده و با توجه به اشباع شهرک صنعتی اردبیل2 تا دو سال آینده، متاسفانه در تامین سرمایه گذاران آتی دچار مشکل خواهیم شد.

اهلی تملک و احداث یک شهرک صنعتی بزرگ با مقیاس 1000 هکتاری را از ضروریات توسعه صنعت مرکز استان برشمرد و بر پیگیری ها و احداث این شهرک صنعتی تاکید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه