English

محمد اهلی خبر داد؛

افزایش میزان سرمایه گذاری با احداث پست برق در شهرک های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با احداث پست های جدید برق، میزان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان افزایش می یابد.

افزایش میزان سرمایه گذاری با احداث پست برق در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: احداث دو پست برق در شهرک صنعتی اردبیل2 و ناحیه صنعتی پارس آباد در دستور کار این شرکت قرار گرفته تا با اجرای این پست ها، برق پایدار سرمایه گذاران آتی فراهم شود.

وی افزود: با توجه به طرح های توسعه ای شهرک صنعتی اردبیل2 و عدم جوابگویی پست 230 کیلوولت فعلی برای تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث پست جدید برق در این شهرک صنعتی یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: خوشبختانه در این سفر، احداث دو پست برق در شهرک صنعتی اردبیل2 و ناحیه صنعتی پارس آباد مورد تصویب نهایی قرار گرفت که احداث این پست های برق طی تفاهمی با شرکت برق منطقه ای آذربایجان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداری اردبیل و شرکت شهرک های صنعتی و با پرداخت قدر السهم هریک از طرف های تفاهم اجرایی می شود.

اهلی گفت: خوشبختانه با تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری در سال 1400، خرید بخشی از تجهیزات و راه دسترسی پست برق 63 کیلو ولت شهرک صنعتی اردبیل(2) اجرایی و عملیاتی شد.

وی اجرای این پروژه تاثیرگذار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تامین زیرساخت ها یکی از اصلی ترین وظایف و اولویت های این شرکت است تا با اجرای آن، بستر مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فراهم شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی