English

مجتبی قهرمانی:

رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده اموال تملیکی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده اموال تملیکی در این استان خبر داد.

رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده اموال تملیکی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده به منظور اجرای دستورات ریاست قوه قضائیه پس از سفر تخصصی ایشان به استان هرمزگان، ۸۹۰ فقره پرونده کالاهای متروکه اموال تملیکی از ابتدای فروردین ماه تا ۲۰ شهریورماه امسال تعیین تکلیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف ۱۰۱ فقره پرونده کالاهای متروکه اموال تملیکی در مدت مشابه سال قبل، از رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده در این استان خبرداد‌.

قهرمانی همچنین یادآور شد: در حوزه فروش اموال تملیکی موجود در انبارها به نسبت سال گذشته رشد بسیار خوبی را شاهد هستیم و در حالی که طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان فروش اموال تملیکی داشتیم، این رقم در سال جاری و در مدت مشابه با رشد ۳۳۵ درصدی به ۸۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: این فروش اموال متعلق به کالاهای رسوبی گمرک شهید رجایی شامل تجهیزات، ماشین‌آلات و مواد اولیه و سایر کالاهایی می‌شود که با استقرار تیم های ویژه ای تعیین تکلیف و در نهایت به فروش رسید.

بیشتر بخوایند:

مزایده ۱۸۲ ردیف کالا در انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: استان هرمزگان در حوزه تعیین تکلیف و فروش اموال تملیکی رتبه اول کشوری را با فاصله زیاد نسبت به دیگر استان ها به خود اختصاص داده است و در حوزه انهدام کالاهای مضر سلامت جامعه که تائیدیه سازمان غذا و داروی کشور و سایر ارگان‌های مجوز دهنده را نگرفته باشند نیز استان هرمزگان در سطح کشور رتبه اول را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه