English

نماینده غرب هرمزگان خواستار ارتقای دادگاه بستک به دادگستری شد

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از تلاش های رئیس کل دادگستری هرمزگان خواستار ارتقاء دادگاه بستک به دادگستری شد.

نماینده غرب هرمزگان خواستار ارتقای دادگاه بستک به دادگستری شد

به گزارش خبرگزاری موج، دومین نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد و در این نشست به وجود تعامل حداکثری بین قوای قضائیه و مقننه و لزوم بهره گیری از ظرفیت یکدیگر تأکید شد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه‌ بهره گیری از ظرفیت تمامی نمایندگان تنظیم و به استان ها ابلاغ شده است.

رؤسای مجلس و قضا باتوجه به اینکه قانون هفتم توسعه در حال تدوین است، به لزوم همکاری و هم‌فکری جهت شناخت مسائل کشور تأکید و مقرر شد نمایندگان مجلس با طرح های قانونی درکنار لوایح قانونی به تسریع برنامه‌های قضایی کمک کنند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست هفته قوه قضائیه با حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای و معاون اول رئیس قوه قضائیه دیدار و تبریک هفته قوه قضائیه به ذکر مواردی از خدمات و مطالبات قضایی حوزه‌ی انتخابیه پرداخت.

وی با اشاره به خدمات ارزنده‌ی دادگستری استان هرمزگان در باب ساماندهی بنادر و اموال تملیکی و تسهیل صادرات و واردات، حل مشکل افراد ایرانی فاقد شناسنامه در استان نیز اشاره کرد.

احمد جباری در ادامه به عملکرد مثال زدنی دادگستری هرمزگان در موضوع ترخیص کالاهای اساسی برنج، روغن، ذرت، نهاده های دامی، کاغذ و ورود به مسائل حقوق عامه در سطح گسترده اشاره و از این رویکرد دستگاه قضایی استان هرمزگان تشکر کرد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: حضور موثر در شهرهای مختلف و دیدار با مردم، نظارت میدانی و موثر در همه حوزه ها و تعامل گسترده و سازنده با دولت و نمایندگان مجلس جزو رویکرد و اقدامات تحسین برانگیز مجموعه قضایی استان هرمزگان بوده است.

عضو فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با رئیس محترم قوه قضائیه و معاون اول وی خواستار ارتقای دادگاه بستک به دادگستری و احیای دادسرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه