English

مجتبی قهرمانی؛

سرعت تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز مزایده ۲۲۲ میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

سرعت تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص گفت: با توجه به دستور ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص لزوم ساماندهی به وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره ۲۵۷ استان هرمزگان از روز سه شنبه ۱۰ خرداد لغایت چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به عرضه ۱۴۶ ردیف کالا شامل مواد شیمیایی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تجهیزات پالایشگاهی و سایر کالاهای عمومی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان، تصریح کرد: این اقلام در مجموع به مبلغ پایه ۲۲۲ میلیارد تومان به فروش می رسند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رؤیت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه های اینترنتی به آدرس های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی استان هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تأکید کرد: مجموع فروش اموال تملیکی این استان در دوماه اول سال جاری حدود ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ برابری داشته و بر این اساس استان هرمزگان با اختلاف زیاد نسبت به استان‌های دیگر، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی