English

دستیابی به رکورد فروش بیش از هزار میلیارد ریالی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش هزار و ۱۷۰ میلیارد ریالی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی این استان خبر داد.

دستیابی به رکورد فروش بیش از هزار میلیارد ریالی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از برگزاری مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان و دستیابی به رکورد فروش ۱۱۷۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری آن خبر داد. 

وی خاطرنشان کرد: این مزایده، طی یک هفته و به صورت الکترونیک برگزار شد که خوشبختانه با استقبال گسترده متقاضیان شرکت در آن مواجه گردید.  

قهرمانی در ادامه با اشاره به عرضه ۱۶۱ ردیف کالا شامل مواد اولیه تولید، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ماشین آلات راه سازی و انواع کالاهای بادوام عمومی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان، تصریح کرد: این اقلام در مجموع به مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال به فروش رسیدند. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: اقدامات خوبی نیز برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این مزایده از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و جراید و مطبوعات صورت گرفت و با توجه به سامانه طراحی شده، امکان بازدید نوبه ای از سایت و خرید خرد و تکی کالاها نیز برای متقاضیان فراهم شد تا این اقلام در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: طبق اطلاعیه‌های از پیش منتشر شده، این مرحله از مزایده الکترونیک اموال تملیکی از طریق سامانه سازمان اموال تملیکی به نشانی: www.tamliki.ir و سامانه مناقصات و مزایده های دولت (ستاد ایران) به نشانی: www.setadiran.ir قابل رؤیت و قیمت گذاری بود و متقاضیان از چهارم تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به این سامانه ها، پیشنهادات خود را برای خرید کالاهای عرضه شده به بالاترین قیمت، ارائه نمودند. 

قهرمانی همچنین اعلام کرد: مجموع فروش استان هرمزگان در سال جاری تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه حدود ۵۱۰۰ میلیارد ریال است که بر این اساس استان هرمزگان با اختلاف ۳۰۰۰ میلیارد ریالی نسبت به استان‌های دیگر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی صیانت از اموال عمومی است، تأکید کرد: در شرایط موجود با تعیین تکلیف این اقلام، علاوه بر حفظ حقوق بیت المال، از تضییع و خسارت به اموال عمومی و اشخاص نیز جلوگیری می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه