English

انجام هزار ماموریت اورژانس مشهد در اربعین حسینی

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این مرکز در اربعین حسینی امسال ۹۳۶ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی را در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی انجام داد.

 انجام هزار ماموریت اورژانس مشهد در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد علیشاهی مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: این مرکز در اربعین حسینی امسال ۹۳۶ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی را در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی انجام داد.

علیشاهی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: از این میزان ماموریت، ۱۶۵ مورد مرتبط با حوادث تصادف و ۷۷۱ مورد مربوط به حوادث غیر تصادفی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس مشهد  ادامه داد: حدود ۷۱۷ مورد از این ماموریت‌ها در شهر مشهد انجام شده است ادامه داد: از این میزان ماموریت، ۱۲۹ مورد مرتبط با حوادث تصادف و ۵۸۸ مورد مربوط به حوادث غیر تصادفی در شهر مشهد بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در ماموریت های انجام شده در روز اربعین حسینی، ۲۸۳ مصدوم در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در محل حادثه درمان و ۵۱۶ نفر از آنان به بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: همچنین ۲۳۴ نفر از مصدومانی که در محل درمان شدند مربوط به شهر مشهد بوده اند افزود: ۳۵۷ نفر از مصدومان نیز به بیمارستان های شهر مشهد منتقل شدند.

علیشاهی در خاتمه اظهار کرد: این مرکز دارای ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه