English

رضا احمدی:

دانشگاه علوم پزشکی گناباد ۲۸۰ میلیارد ریال از بیمه طلب دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیان کرد: بی توجهی بیمه ها به پرداخت تعهداتشان از مهمترین مشکلات امروز خدمات درمانی می باشد و اگر بیمه ها بیشتر به تعهدات خود عمل کنند پزشکان تمایل بیشتری به ارایه خدمات بر اساس تعرفه های بیمه ای خواهند داشت.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد ۲۸۰ میلیارد ریال از بیمه طلب دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در خبری اعلام کرد: این دانشگاه و بخش بهداشت و درمان شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجموع ۲۸۰ میلیارد ریال بابت ارایه خدمات درمانی از بیمه‌ها مطالبه دارند.

احمدی در ادامه این سخنان تصریح کرد: این طلب معوقه بابت خدمات درمانی از آبان سال گذشته تاکنون است که بیمه ها نسبت به پرداخت تعهدات خود اقدام نکرده اند.دانشگاه علوم پزشکی گناباد ۲۸۰ میلیارد ریال از بیمه‌ها طلبکار است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد همچنین متذکر شد: برخی از پزشکان متخصص و فوق تخصص گناباد فقط تعرفه آزاد برای درمان بیماران قبول می کنند و بیمه های درمانی را مورد توجه قرار نمی دهند و باید نظام پزشکی این مسئله را بیشتر مورد عنایت قرار دهد و پزشکان را متعهد به قبول بیمه در فرآیند درمان بکند.

وی تاکید کرد: بی توجهی بیمه ها به پرداخت تعهداتشان از مهمترین مشکلات امروز خدمات درمانی می باشد و اگر بیمه ها بیشتر به تعهدات خود عمل کنند پزشکان تمایل بیشتری به ارایه خدمات بر اساس تعرفه های بیمه ای خواهند داشت.

احمدی اضافه کرد: ۷۰۰ میلیارد ریال در سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی برای احداث و تکمیل بخشهای سوختگی و آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی اختصاص یافت که به تدریج طی امسال و سال آینده تخصیص می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در ادامه یادآور شد: گناباد در برخی رشته های تخصصی و جراحی نظیر چشم، ارتوپدی و جراحی استخوان و غیره سرآمد است که این خود بستری برای جذب بیماران از سایر نقاط به شمار می رود.

احمدی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۴۰ دانشجو در رشته های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد شاغل به تحصیل هستند و در سال تحصیلی آینده و مهرماه و بهمن ماه سالجاری هم ۹۰ نفر دانشجو جدید در این رشته ها جذب می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه