English

مشهد در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی، در وضعیت آبی قرار گرفتند.

مشهد در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی، در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

بر این اساس شهرهای مشهد، باخرز،بینالود،تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، داورزن، زاوه، سرخس، صالح آباد و فریمان در شرایط آبی قرار دارند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: هیچ یک از مناطق استان در شرایط قرمز نیست خاطر و  همچنین در حال حاضر شهرستان کوهسرخ در شرایط نارنجی و سایر شهرهای استان خراسان رضوی در وضعیت زرد هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در حال حاضر۱۴۲بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۹۴  نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی با اعلام تعداد بستری شدگان اخیر اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۴۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۴۴ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین یادآور شد: ۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۲۹ نفر است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد مراجعات در ۲۴ ساعت اخیر افزود: طی یک روز گذشته ۱۴۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

پهلوان در خاتمه این اطلاع رسانی تاکید کرد: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه