English

مسعود میزائی شهرابی:

رویکرد جدید پارک، ایجاد نظام مردمی سازی و گفتمان سازی است

رییس پارک علم و فناوری خراسان بیان کرد: رویکرد جدید پارک ایجاد نظام مردمی سازی و گفتمان سازی است و هدف ما مرتفع کردن کردن مشکلات و رفع چالش‌های است.

رویکرد جدید پارک، ایجاد نظام مردمی سازی و گفتمان سازی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری در سخنانی عنوان کرد : امسال هیات اندیشه ورز تخصصی شرکت‌های دانش بنیان به طرح رفع چالش‌های قضایی اضافه شده است.

مرتضوی در ادامه اضافه کرد: در این طرح، بین این شرکتها و هیات جلساتی برگزار شده و با همکاری‌های گروهی اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد و از تمام شرکت‌ها دعوت به همکاری می نمائیم.

در این نشست مسعود میزائی شهرابی رییس پارک علم و فناوری خراسان و آقای بهشتی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و هیئت همراه حضور داشتند و مدیران شرکت‌های دانش بنیان پیرامون چالش‌های موجود در حوزه های مختلف و با هدف رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان نکاتی بیان شد.

میرزائی ضمن ابراز خرسندی از وجود مسئولین پیگیر به دغدغه‌ها و چالش‌های مردمی تصریح کرد: رویکرد جدید پارک ایجاد نظام مردمی سازی و گفتمان سازی است و هدف ما مرتفع کردن کردن مشکلات و رفع چالش‌های است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان افزود: من از شرکت‌ها و فناوران تقاضا دارم از طرح مشکلات به صورت شخصی پرهیز کنند و سعی بر طرح چالش‌های گروهی به واسطه پارک علم و فناوری داشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: زمانی که درخواست از طرف پارک که ارگان دولتی است مطرح می‌شود دیدگاه مسئولین این است که این درخواست پس از بررسی و تایید یک ارگان دولتی و خروج از یک فیلتر نظارتی ارسال شده است.

میرزائی خاطرنشان کرد: پارک خراسان می خواهد در رفع نیاز‌های همه جانبه جامعه نقش ایفا کند و در این مدت شش ماه با برگزاری تانا‌های تخصصی و ایجاد پردیس‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف شاهد به وقوع پیوستن این مهم شده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه