English

غلامرضا قنبری خبر داد؛

افتتاح ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری خراسان رضوی در هفته دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال تعداد ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری استان در مجموع به ارزش ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری خراسان رضوی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا قنبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: همزمان با هفته دولت امسال تعداد ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری استان در مجموع به ارزش ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

قنبری ادامه داد: بهره برداری از این تعداد طرح در حوزه مدیریت آب و خاک، کشاورزی، دامپروری و ترویج بوده است و این تعداد طرح برای ۷۱۸ نفر اشتغالزایی ایجاد کرد و چهار هزار و ۴۸۵ خانواده از منفعت این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رییس جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه روند اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه کشاورزی و دامپروری صعودی است و علت آن هم نگاه قوی حمایتی در این بخش از بهره‌برداران، فعالان و تولیدات است.

وی همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال "تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرینی" اظهار کرد: تقویت فعالیت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی برای تحقق منویات رهبری در دستور کار قرار گرفت و فعالیت در این زمینه‌ها به جد افزایش یافت و در این راستا قرارگاه اقتصادی دانش بنیان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی برای نخستین بار در کشور ایجاد شد.

قنبری خاطرنشان کرد: در این قرارگاه تعداد ۳۰ شرکت دانش بنیان در مرکز تحقیقات کشاورزی خراسان رضوی مستقر شده است که برای به ثبت رساندن تولیدات، تجاری سازی و حمایت از تولید اولیه در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه