English

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد؛

حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی تولیدات سلامت محور

نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت صبح امروز، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی تولیدات سلامت محور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، گفت: مجموعه دانشگاه از فعالیت شرکت های دانش بنیان برای تولید محصولات سلامت محور و تجاری سازی آن حمایت می کند.

سید وحید حسینی افزود: ایجاد زیرساخت های مناسب برای دانش شرکت های دانش بنیان و تجاری‌سازی محصولات آن، بستر رشد اقتصادی و خودکفایی کشور را به همراه دارد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی است، اظهار کرد: فراهم سازی بسترها و زیرساخت‌های رشد دانش بنیان‌ها و حمایت از تولید داخلی، در دستور کار جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

او ادامه داد: شرکت های دانش بنیان نیز می توانند با شناسایی نیازهای ضروری جامعه و استفاده کاربردی و موثرتر از تخصص و مهارت خود، در رسیدن کشور به اقتصاد دانش بنیان و خودکفایی مشارکت داشته باشند.

سید وحید حسینی تاکید کرد: نشست های منظم و مستمر ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، نشان از اهمیت و نقش ارزشمند شرکت های دانش بنیان در آینده کشور و استان دارد، بنابراین ضرورت دارد سازمان ها و ادارات مرتبط نیز برای تسریع در رفع دغدغه های شرکت های دانش بنیان در گشایش مسیر های توسعه اقتصاد ملی مشارکت بیشتری داشته باشند.

در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، یکی از پژوهشگران دانشکده پزشکی شیراز در زمینه تولید محصول سلامت محور توضیحاتی ارایه داد که  برای قرار گرفتن در مسیر تولید دانش بنیان، از سوی مسوولان دانشگاه راهنمایی های لازم انجام شد.

همچنین مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه