English

حسن محمدی ادیب خبر داد؛

آغاز توزیع ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس استان اردبیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال به مناطق و نواحی این استان ارسال شد.

آغاز توزیع ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن محمدی ادیب ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: مرحله نخست این تجهیزات به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال پیش از این به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شده و امروز مرحله دوم این تجهیزات در اختیار مدارس استان قرار می گیرد.

وی با اشاره به احصاء و شناسایی نیازهای ضروری تجهیز مدارس کل استان اردبیل، توزیع این تجهیزات را چند برابر سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: توزیع این تجهیزات بر اساس نیاز و اولویت‌بندی و با هدف برقراری عدالت آموزشی انجام می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: این تجهیزات که شامل رایانه، ویدئو پروژکتور، میز، صندلی، فایل و کمد، دستگاه کپی، پکیج و رادیاتور و سایر ملزومات آموزشی و کمک آموزشی است، بر اساس شاخص محرومیت و نیاز مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان توزیع شده است.

محمدی ادیب، بهبود کیفیت آموزشی را مهمترین هدف از توزیع این اقلام ذکر کرد و گفت: توزیع این تجهیزات تا اول مهر به شکل کامل انجام شده و نیاز ضروری همه مدارس استان برای آغاز سال تحصیلی در موعد مقرر تامین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از ۴۱ پروژه مدرسه سازی از اول هفته دولت تا اول مهر امسال در سطح استان اردبیل، گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از تداوم تلاش برای رفع دغدغه فضای آموزشی در استان اردبیل خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۹۱ پروژه عمرانی مدرسه سازی در سطح استان اردبیل با مجموع چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

محمدی ادیب با اشاره به استانداردسازی سامانه گرمایشی ۱۳۷ مدرسه، آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع از محوطه مدارس و نیز ایزوگام ۸۰ هزار متر مربع از پشت بام مدارس استان اردبیل در سال جاری، گفت: مدارس این استان با شرایط مطلوب برای آغاز سال تحصیلی آماده شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه