English

عبدالرضا پیروی منش:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در هرمزگان آغاز شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در تمامی شهرستان ها آغاز شده است.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضا برای ملزومات تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس از 17 شهریورآغاز و تا 15 مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به منظور تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا، نظارت و بازرسی بر قیمت و خدمات اولویت دار این ایام اجرا می‌شود تا از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: هرنوع گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و سایر تخلفات اقتصادی با اجرای این طرح کنترل و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: کنترل حراج‌ها، شناسایی مراکز فاقد پروانه تولید، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار، نظارت بر درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی، مبارزه با عرضه کالای قاچاق با رویکرد حمایت از تولید داخل از جمله برنامه‌های طرح نظارتی است.

بیشتر بخوانید:

تشکیل بیش از 43 پرونده تخلف صنفی در یک روز گذشته

پیروی منش از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی و درج نکردن قیمت، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه