English

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد؛

اجرای ۱۴ طرح ترافیکی و آماده‌سازی منطقه برای بازگشایی مدارس

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان از 14 طرح ترافیکی و آماده‌سازی این منطقه برای ابتدای مهرماه و بازگشایی مدارس خبر داد.

اجرای 14 طرح ترافیکی و آماده‌سازی منطقه برای بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد مهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس، ستاد مهر منطقه 14 شهرداری اصفهان با حضور همه معاونت‎ های این منطقه نسبت به تدوین و اجرای چندین طرح و برنامه به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک اقدام کرده است.

وی افزود: خط کشی طولی معابر به طول ۷۰ هزار متر، خط کشی معابر جهت عبور عابرین پیاده به وسعت ۵۵۰ متر مربع، اجرای استندهای دوچرخه در ۱۲ مدرسه، اجرای گل میخ در معابر مدارسی که دارای معبر عابر پیاده هستند و اجرای سامانه دوربینهای نظارت تصویری در سطح منطقه ازجمله این طرح‌ها است.

این مقام مسئول رنگ آمیزی ترافیکی جداول مقابل مدارس و مکان‌های حادثه خیز را از دیگر طرح‌های مذکور دانست و خبر داد: اجرای تابلوها و علائم ترافیکی و انتظامی در ۳۸ مدرسه موجود در منطقه، چراغ گذاری پایه کوتاه و پایه بلند راهنمایی و رانندگی در معابر منتهی به مدارس و نصب سنسور در تمامی چهارراه‌ها برای هوشمندسازی سیستم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات انجام شده است.

کریمی از نصب دوربینهای ثبت تخلف در ۹ نقطه از منطقه 14 خبر داد و تصریح کرد: بلوارهای بعثت، آسمان، تابان و عاشق شرقی از جمله این نقاط است.

نصب مانیتورهای هوشمند در برخی از ایستگاه اتوبوس

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان از نصب مانیتورهای هوشمند در چند ایستگاه اتوبوس واقع در میدان لاله، مقابل ساختمان شهرداری منطقه و حرم مطهر حضرت زینب(س) خبر داد و اظهارکرد: شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه که اخیراً از سوی شهرداری اصفهان رونمایی شده است، از فاصله زمانی اتوبوس موردنظرشان تا ایستگاه مطلع شوند.

اجرای طرح پلیس مجازی در ۵ محور

کریمی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان و اولیای آنها در تمامی محله‌های منطقه 14 خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از 12 تا 15 شهریورماه در تمامی محله‌ها برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: اجرای پلیس مجازی در ۵ محور و اجرای سرعتکاه در 30 نقطه در منطقه از دیگر اقداماتی است که در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه