English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با موج:

سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود معلم مواجه نیستیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: با شروع سال تحصیلی جدید هیچ مشکل کمبود معلم نخواهیم داشت.

سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود معلم مواجه نیستیم

محمد رضا ابراهیمی در حاشیه دیدار با معلمان و مدیران مدارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در مورد آمادگی آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی جدید، گفت: با وجود همه کاستی ها و به ویژه کمبود نیروی انسانی، از پتانسیل های آموزش و پرورش استفاده کرده ایم و از شروع سال تحصیلی هیچ مشکل کمبود معلم نخواهیم داشت.

 وی بیان کرد: با وجود مشکل در کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش به دنبال کیفیت بخشی در آموزش هستیم چرا که فلسفه وجودی رتبه‌بندی، کیفیت آموزش و پرورش است.

وی افزود: دو شرط مهم گزینش و داشتن مهارت معلمی برای به کارگیری افراد لازم که از حدود شش ماه گذشته تاکنون در حال بررسی است.

این مقام مسئول با اشاره به بازگشایی مدارس در مهره ماه ، متذکر شد: پروژه مهر و بازگشایی مدارس بزرگترین پروژه ملی هر کشوری است و بر همین اساس در موضوعات نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و تجهیزات لازم در چند ماه گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفته و به نتایج مثبتی هم رسیده‌ایم اما هنوز در بعد نیروی انسانی و فضاهای آموزشی با کمبود مشهودی روبه‌رو هستیم.

وجود 300 پروژه مدرسه نیمه تمام در سطح استان اصفهان 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون کمبود فضاهای آموزشی به مدارس نیمه‌تمام استان اشاره کرده و گفت: حدود 300 پروژه مدرسه نیمه تمام در سطح استان اصفهان وجود دارد که خیرین مدرسه‌ساز تعهد خودشان را در این زمینه انجام داده‌اند و برای اتمام این پروژه‌ها دولت باید تعهدش را انجام دهد.

وی در ارتباط با اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان برای سامان‌دهی نیروی انسانی، خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات متعهدی در نواحی مختلف آموزشی برگزار و برای شناسایی مشکلات نیروهای آموزشی، با مدیران مدارس به طور مستقیم جلسه برگزار کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: بدنه جامعه ما بخصوص در آموزش و پرورش دچار یاس و ناامیدی شده و ما در راستای جهاد تبیین و با هدف امیدبخشی جلسات صمیمانه‌ای را با مدیران مدارس برگزار کردیم و این جلسات ادامه خواهد داشت.

 مهمترین معظل جامعه مسائل فرهنگی و تهاجمی است

محمدرضا ابراهیمی گندمانی با تاکید بر مسائل فرهنگی گفت: یکی از مهمترین معضلاتی که در جامعه به صورت عام وجود دارد و در آموزش و پرورش نیز وجود دارد، مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی به ویژه در جامعه دانش‌آموزی به عنوان هدف دشمن است و راهکارهای ارتقا فرهنگ دینی، توجه به عفاف و حجاب و ترویج نماز جماعت مدارس باید بررسی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه