English

کشف خودرو و جت اسکی‌های قاچاق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 دستگاه جت اسکی و یک دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

کشف خودرو و جت اسکی‌های قاچاق در بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار عزیزاله ملکی فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کرد و افزود: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود جت‌اسکی‌ و خودرو قاچاق داخل منزل فردی در شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از بررسی خبر و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به آدرس منزل این فرد اعزام شدند افزود: در بازرسی از این مکان، 2 دستگاه جت اسکی و یک دستگاه خودرو کومندر اکس‌تی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم 52 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 30 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه