English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

دستبند پلیس هرمزگان بر دستان سارقان به صنف طلا

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری دو سارق به صنف طلا و جواهرات توسط مأموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

دستبند پلیس هرمزگان بر دستان سارقان به صنف طلا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به صنف طلا و جواهرات در سطح شهر بندرعباس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارقان با پوشاندن چهره و به ضرب چاقو و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت طلا و جواهرات درکوتاه‌ترین زمان کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه دو نفر از سارقان شدند و پس از کسب اجازه از مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی مأموران انتظامی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به سرقت بعنف طلا و جواهرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری همدستان این پرونده و سایر متهمان احتمالی همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه