English

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۴ پایگاه بهداشتی در مرز بین المللی خسروی به زوار خدمات درمانی ارایه می دهند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: چهار پایگاه بهداشتی در دو سالن ورودی و خروجی زوار در پایانه خسروی و دو مرکز جامع سلامت در مسیر مرز به زوار خدمات درمانی ارایه می دهند.

۴ پایگاه بهداشتی در مرز بین المللی خسروی به زوار خدمات درمانی ارایه می دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ابراهیم شکیبا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بصورت شبانه روزی به زوار در مسیر منتهی به مرز خسروی خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهد، ابراز داشت: در حال حاضر ۴:پایگاه بهداشتی در دو سالن ورودی و خروجی زوار در پایانه خسروی و دو مرکز جامع سلامت یکی در یک کیلومتری مرز خسروی و دیگری در محل پایانه خسروی برای خدمات دهی به زوار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۵ هزار زائر اربعین در خصوص  گرمازدگی، تنگی نفس، انجام تست PCR در درمانگاه‌های ویژه مرز خسروی خدمات درمانی دریافت کرده اند.

شکیبا تصریح کرد: تاکنون بیش از ۴۵۰۰ زائر به دلیل گرمازدگی در مرز خسروی خدمات درمانی دریافت کردند و خوشبختانه کلیه زائران گرما زده به صورت سرپایی درمان شدند و به مسیر خود ادامه داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید براینکه تردد زوار در ساعات خنک و پیاده روی نکردن در هنگام ظهر باید باشد، اظهار داشت: در تابش شدید نور آفتاب، استفاده از کلاه و وسایل محافظتی در برابر گرما، نوشیدن میزان کافی آب و مایعات از مهترین اقداماتی است که زوار اربعین باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه