English

به مدد کادر درمان و پزشکی مجرب کرمانشاه؛

کرمانشاه قطب درمانی سرطان در غرب کشور می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر این که کرمانشاه در زمینه پزشکی و داروسازی از قطب های بزرگ کشور است، گفت: این مهم به وجود پزشکان حازق و داروسازان دانشمندی است که در این استان در غرب کشور است.

کرمانشاه قطب درمانی سرطان در غرب کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در دولت سیزدهم برای بهداشت و درمان استان مصوب شده است، گفت: حدود ۳۰ درصد اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان را دریافت کردیم.

قباد محمدی در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز از تخصیص یک هزار میلیارد تومان  طی سفر رئیس جمهور به کرمانشاه در زمینه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی خبر داد و ابراز داشت: تکمیل بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی به عنوان بزرگترین مرکز درمان سرطان در غرب کشور یکی از مهم ترین پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان است و امیدواریم ظرف یک سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه با عملیاتی شدن پروژه بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی  کرمانشاه به قطب درمان غرب کشور در حوزه سرطان، شیمی درمانی و رادیوتراپی تبدیل خواهد شد، خاطرنشان ساخت: طبابت یک شغل و حرفه ای است که با فداکاری نجات بخش جان مردم است و سلامت مردم را تامین و تضمین می کند که این بالاترین نعمت است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با تاکید بر این که کرمانشاه در زمینه پزشکی و داروسازی از قطب های بزرگ کشور است، تصریح کرد: این مهم به وجود پزشکان حازق و داروسازان دانشمندی است که در این استان در غرب کشور است به طوری که از خود استان کمترین اعزام پزشکی به سایر استانها انجام می شود.

وی اضافه کرد: یک سری ناملایمتی ها در بحث تعرفه، کارانه و مالیات بردرآمد وجود دارد ولی باید فراموش نکنیم که هدف و فلسفه ما کم کردن درد مردم است و هرچند ما به سختی بیفتیم نباید بیمار دچار سردرگمی شود و باید آرامش و آسایش بیمار را در اولویت قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اگر بیماری از نظر مالی در مضیقه است سعی کنیم در بخش دولتی با تعرفه پایین تر خدمات را ارایه کنیم که بیمار کمتر به جاهای دیگر ارجاع داده شود.

محمد با بیان این مطلب که پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، رتبه سوم فناوری از آن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است، تأکید کرد: دانشکده داروسازی کرمانشاه نیز از بهترین دانشکده های داروسازی کشور و در حیطه فناوری نیز جزو فناورترین دانشکده های داروسازی کشور محسوب می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه