English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این بیمارستان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ نقش بسیار مهم و بسزایی در درمان بیماران ایفا می‌کند.

بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است، گفت: این بیمارستان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ نقش بسیار مهم و بسزایی در درمان بیماران ایفا می‌کند.

دکتر بهمن روشنی در مراسم گرامیداشت کسب رتبه برتر بیمارستان امام رضا (ع) در زمینه اعتباربخشی کشوری افزود: تلاش همه همکاران کادر درمان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بسیار چشمگیر بوده و جای تقدیر از آنها دارد.

وی اظهار داشت: کسب رتبه درجه یک برتر موفقیت مهمی بوده که مسوولیت مرکز را سنگین تر کرده که در دوره های آتی ضمن حفظ شرایط و رتبه فعلی برای کسب رتبه عالی تلاش نماید.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمارهای اعلامی در خصوص میزان موفقیت درمان بیماران کرونایی که از طرف وزارت بهداشت آمده است، نشان از کیفیت بالای خدمات درمانی و موفقیت در نجات تعداد بیشتر بیماران مبتلا به کووید ۱۹ داشته است.  

وی افزود: از زحمات همه کسانی که در طول سالیان اخیر تلاش‌های مستمری برای کسب این رتبه داشتند و از زحمات تیم مدیریتی در دوره های اخیر این مرکز قدردانی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه