English

بخش بین الملل و ویژه سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه سال آینده افتتاح می شود

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه از افزایش تخت‌های این بیمارستان به هزار تخت و تبدیل‌شدن این بیمارستان به مجتمع بیمارستانی در سال آینده خبر داد.

بخش بین الملل و ویژه سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه سال آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر علی سروش در نشست خبری با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا (ع) در سال 1384، ابراز داشت: این بیمارستان یک مرکز فوق تخصصی است که دو هزار نفر پرسنل داشته و 200 پزشک متخصص و فوق تخصص و نیز 600 پرستار در این مرکز فعالیت دارند.

وی تصریح کرد:  30 بخش بالینی، بستری، آزمایشگاهی و تصویربرداری در این بیمارستان وجود دارد و هم‌اکنون 800 تخت فعال در بیمارستان مستقر است و از سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستان به هزار تخت افزایش میابد.

سروش با بیان این مطلب که هم‌اکنون بیمارستان سوختگی 50 تخته در حال ساخت است که سال آینده راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان ساخت: مرکز جامع بیماران سرطانی در مجموعه بیمارستان در حال راه‌اندازی است که نهایتاً در سه‌ماهه ابتدایی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعلام داشت: مرکز سل مقاوم به درمان نیز در محوطه بیمارستان ساخته و تکمیل‌شده و با تجهیز آن، در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود و همچنین مرکز مدیریت "سکته حاد مغزی"با تجهیزات آن خریداری‌ و راه اندازی می گردد.

وی افزود: با راه‌اندازی این مرکز چنانچه فردی دچار سکته حاد مغزی شده و در سه ساعت اول به بیمارستان ارجاع شود، می‌توان با تزریق و تجویز برخی داروها و انجام آنژیوگرافی جان بیمار را نجات داد.

سروش از تکمیل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان نیز خبر داد و اظهار کرد: تلاش ما این است به حدی برسیم که هیچ بیماری جهت تشخیص و درمان مجبور به رفتن به سایر استان‌ها نشود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در ادامه از راه‌اندازی بخش بین‌المللی در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: بخش IPD (بخش بیماران بین‌الملل) هم‌اکنون در حال ساخت است که نهایتاً اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این بخش سوییت‌های ویژه بیماران خارجی با پرسنل ویژه در نظر گرفته‌شده است.

سروش خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیماران خارجی در بخش مربوطه در بیمارستان بستری می‌شوند، اما با راه‌اندازی بخش بین‌الملل همه بیماران خارجی در آن بخش بستری می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه