English

ایرج حریرچی مطرح کرد؛

ضرورت آماده سازی بیمارستان های جدید برای مقابله با بحران در هرمزگان

معاون کل وزارت بهداشت گفت: مهمترین کار برای کنترل بحران در هرمزگان، استقرار بیمارستان‌های جدید مبتنی بر تجهیزات و نیرو است.

ضرورت آماده سازی بیمارستان های جدید برای مقابله با بحران در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان و حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان جزو استانهایی است که عملکرد خوبی در مدیریت بیماری کووید-19 داشته که در ستاد کشوری هم از رییس دانشگاه و استاندار تقدیر شده است.
حریرچی بیان داشت: مهمترین کار برای کنترل بحران در هرمزگان، استقرار بیمارستانهای جدید مبتنی بر تجهیزات و نیرو است که در حال حاضر نیروی دریایی ارتش در هرمزگان با همکاری دانشگاه و وزارت بهداشت در حال انجام این کار است.
وی عنوان کرد: شهرستان های میناب و بندرلنگه هم باید از همین لحاظ تقویت شوند که گفتگوهایی با وزیر بهداشت انجام گرفته است.
معاون کل وزارت بهداشت ابراز داشت: واکسینه کردن بسیار مهم است ولی در حال حاضر تا واکسیناسیون سراسری، رعایت پروتکل های بهداشتی مهمتر است.
حریرچی عنوان کرد: رعایت پروتکل ها در هرمزگان روند کاهشی داشته که باید به این موضوع توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه هرمزگان در تمامی موارد بستری نسبت به هفته‌ی گذشته دارای افزایش بوده است و اگر مشکل کمبود تخت داشته باشیم سریعاً رفع می‌کنیم، اضافه کرد: در کل کشور ۷۲ درصد و در هرمزگان ۷۸ درصد افراد بالای ۷۰ سال واکسینه شده اند و در مناطق محروم مثل بشاگرد حدود ۹۸ درصد افراد سالمند واکسینه شده اند.
حریرچی در پایان اذعان کرد: همچنین واکسیناسیون افراد ۶۰ الی ۷۰ ساله‌ها آغاز شده که در استان هرمزگان تاکنون ۵۲ درصد این سن واکسینه شده اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه