English

کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران اربعین آماده است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران و مسافران خبر داد و گفت: کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر از روز چهارشنبه 16 شهریورماه و تا بعد از روز اربعین آماده اسکان مسافران و زائران است.

کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران اربعین آماده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان در گفت‌وگویی با توجه به ورود مسافران و زائران به شهر قم اظهار داشت: شهر برای پذیرایی زائران و مسافران کربلا که از شهر قم عبور می‌کنند، آماده بوده و تلاش می‌کنیم خدمات مطلوبی را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی از آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران و مسافران خبر داد و افزود: کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه و تا بعد از روز اربعین آماده اسکان مسافران و زائران است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مکان جغرافیایی بوستان‌ها و کمپینگ‌های پنج‌گانه را اعلام کرد و گفت: بوستان مهدی(عج) در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک در منطقه سه، بوستان نیاز و نیایش در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه هشت آماده پذیرایی و اسکان مسافران و زائران است.

وی امکانات بوستان‌ها را موردتوجه قرارداد و گفت: سرویس بهداشتی، حمام و نمازخانه بوستان‌ها تجهیز شده و زائران می‌توانند از امکانات بوستان‌ها استفاده کرده و از سکوها برای نصب چادر استفاده کنند.

جوادیان همچنین به حفظ و رعایت ایمنی بوستان‌ها تأکید کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان آتش‌نشانی و اداره کل مدیریت و رفع تخلفات شهری شهرداری قم برای حفظ ایمنی بوستان‌ها انجام‌شده و اکیپ‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها مستقر خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات فضای سبز در مناطق شهرداری قم انجام‌شده تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران به کسانی که در روز اربعین قصد پیاده‌روی در بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت جمکران را نیز دارند خدمات ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه