English

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان:

ماموریت اصلی دانشگاه علمی و کاربردی رعایت اصول کیفی آموزش است

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص، کارآفرین و مهارتی بوده و ماموریت اصلی دانشگاه رعایت اصول کمی و کیفی در اجرای دوره های آموزشی می باشد.

ماموریت اصلی دانشگاه علمی و کاربردی رعایت اصول کیفی آموزش است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی اصغر عابد زاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص، کارآفرین و مهارتی بوده و ماموریت اصلی دانشگاه رعایت اصول کمی و کیفی در اجرای دوره های آموزشی می باشد.

علی اصغر عابدزاده اظهار کرد: اجرای دوره های کوتاه مدت دانشگاه ضرورت دارد بر این اساس این دانشگاه آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارتی و تخصصی بر اساس نیاز کارخانجات و ادارات شهرستان اعلام می دارد.

وی با اشاره به سیاست های دانشگاه جامع علمی کاربردی در تقویت مراکز آموزشی ادامه داد: در حال حاضر سیاست دانشگاه تقویت و احیای مراکز آموزشی است که در همین راستا بنا داریم با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت های مسئولان شهرستانی مرکز آموزشی استاد شهریار را تقویت کنیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی همچنین به افزایش رشته های مرکز آموزشی شبستر اشاره کرد و گفت: نسبت به ترم قبلی ۱۵ رشته جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی به این مرکز آموزشی اختصاص داده ایم تا با برنامه ریزی های دقیق علاوه بر تقویت مرکز آموزشی در ترویج مهارت آموزی در شهرستان گام برداریم.

گفتنی است در راستای تبیین و تشریح اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی به مقامات استانی و به منظور گسترش و ترویج فرهنگ مهارت آموزی؛ نشست مشورتی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست صمیمی و مشورتی با هدف تقویت مرکز آموزشی استاد شهریار تیکمه داش و در راستای انجام حمایت های مسئولان شهرستانی از این مرکز آموزشی، در محل مرکز آموزشی استاد شهریار برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه