English

رییس کل دادگستری استان البرز خبر داد؛

کاهش رتبه البرز در سرقت های خرد

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: بخش قابل توجهی ازسرقت‌های خرد استان از سوی معتادان متجاهر صورت می‌گیرد.

کاهش رتبه البرز در سرقت های خرد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، حسین فاضلی هریکندی در جلسه‌ای با مدیرکل بهزیستی البرز افزود: نبود اردوگاه ماده ۱۶ در استان البرز مشکلاتی را در بحث معتادان متجاهر به وجود آورده بود که با ایجاد آن یک همت جمعی در این استان رخ داد و شاهد کاهش چشمگیری در پرونده‌های سرقتی بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین پرونده‌ها در استان البرز مربوط به سرقت بود و امروز از جایگاه هشتم کشوری در سال ۹۸ به جایگاه ۲۳ در این زمینه رسیده‌ایم .

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: استان البرز با برخی از مشکلات اجتماعی خاص خود در کنار مشکلات عمومی در این زمینه مواجه است که می‌توان به بحث حاشیه نشینی و تغییر کاربری‌ها اشاره کرد .

وی با اعلام اینکه زیرساخت‌های استان البرز متناسب با جمعیت آن نیست گفت: همجواری این استان با پایتخت نیز به مشکلات آن افزوده است .

رییس کل دادگستری استان البرز وجود زندان‌ها را از دیگر مشکلات حوزه اجتماعی استان دانست و افزود: به واسطه وجود این زندان‎ها شاهد حضور برخی از خانواده‌های زندانیان دارای حبس های بلند مدت برای اقامت هستیم که پیامدهای اجتماعی خاص خود را به همراه داشته است.

وی یاد آورشد: بنابراین بهزیستی استان البرز به واسطه این مشکلات خاصی که در استان شاهد هستیم با جامعه هدف بیشتری برای خدمات دهی مواجه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه