English

اعزام روزانه ۵ هزار زائر از پایانه شهرداری قم به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: به‌صورت متوسط روزانه 5 هزار زائر از طریق پایانه مرکزی کوثر شهرداری قم راهی مرز مهران می‌شوند.

اعزام روزانه ۵ هزار زائر از پایانه شهرداری قم به مرز مهران

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسین زنجیرانی فراهانی در گفت‌وگویی بیان کرد: برای ساماندهی مطلوب‌تر زائران اربعین تلاش شده تا اعزام زائران به‌صورت متمرکز از طریق پایانه مرکزی کوثر قم انجام بگیرد.

وی با اشاره به اعزام روزانه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران، خاطرنشان کرد: قم به دلیل موقعیت مواصلاتی قم شاهد روزهای پرتردد اعزام زائران به مرزهای خروجی و همچنین ورود زائران اربعینی به این استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم خاطرنشان کرد: به‌صورت متوسط روزانه ۵ هزار زائر از طریق پایانه مرکزی کوثر شهرداری قم راهی مرز مهران می‌شوند.

زنجیرانی فراهانی با تاکید بر حجم بالای سفر و تردد وسایل نقلیه عبوری از قم به مرز مهران، یادآور شد: به دلیل حجم بسیار بالای کنونی ترددها، از زائران درخواست می‌شود زمان حرکت خود را چند روزی به تعویض بیاندازند تا خدمات‌رسانی عمومی با شکل بهتری انجام بگیرد.

وی با اشاره به ورود نمایندگان راهداری قم جهت خرید، ثبت‌نام و تحویل بلیت اتوبوس‌های عبوری به مهران به زائران، عنوان کرد: برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی، فروش بلیت مهران به‌صورت روزانه انجام می‌گیرد و تاکنون تمام متقاضیان و زائرانی که به پایانه کوثر مراجعه کرده‌اند، موفق به خرید بلیت به نرخ مصوب شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم نرخ بلیت اتوبوس‌ها را با توجه به کیفیت و تعداد صندلی‌ها بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان ارزیابی کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت اتوبوس در زمان بازگشت زائران نیز، نمایندگان راهداری قم در مرز مهران مستقر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه