English

استاندار خراسان رضوی بیان کرد؛

تدوین بسته تحولی حاشیه شهر مشهد با همت دستگاه‌های مرتبط

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بسته تحولی حاشیه شهر مشهد با همت دستگاه‌های مرتبط، تدوین شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود و طرح‌های آن یکی پس از دیگری در حال اجرا است و شهرداری سهم اصلی را در آن دارد.

تدوین بسته تحولی حاشیه شهر مشهد با همت دستگاه‌های مرتبط

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: بسته تحولی حاشیه شهر مشهد با همت دستگاه‌های مرتبط، تدوین شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود و طرح‌های آن یکی پس از دیگری در حال اجرا است و شهرداری سهم اصلی را در آن دارد.

نظری این سخنان را در آیین افتتاح بلوار بصیرت در محله شهید رجایی مشهد اظهار کرد و ادامه داد: بر همین اساس ۵۰ درصد وظیفه اجرای این طرح بر عهده شهرداری و ۳۰ درصد بر عهده دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و ستاد بازآفرینی است و بر اساس فهرست اولویت‌ها، منابع مالی و زمان اتمام طرح‌ها نیز مشخص شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: نقش استانداری، پیگیری و کنترل وظایف و کار‌ها است و از سوی دیگر ۶۰ درصد هزینه خانوار مربوط به موضوع مسکن است و مهمترین خدمتی که در شرایط فعلی و بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد، کمک به معیشت مردم در خصوص مساله مسکن است.

وی همچنین متذکر شد: سعی شده تا افراد مشهدی که در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، در محدوده شهر صاحب مسکن شوند و این موضوع برای شهر مشهد بسیار سخت و پیچیده است.

نظری در ادامه با اشاره به نقش آستان قدس رضوی در این طرح تاکید کرد: بر همین اساس با آستان قدس رضوی در خصوص یکی از قطعات زمین آن‌ها به توافق رسیده‌ایم که ارزش این معامله بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: اکنون عملیات نقشه برداری طرح آغاز شده است و به زودی شاهد ایجاد مجموعه بزرگ مسکونی از نظر پرشماری واحد و هم از نظر کیفیت منحصر به فرد آن خواهیم بود و این در حالی است که با توجه به سختی کار سرعت اجرای این طرح تاکنون خوب بوده است.

نظری در خاتمه گفت: طرح‌های خوب و تاثیرگذاری در سطح استان خراسان رضوی تعریف شده است که آغاز عملیات اجرایی آن یکی پس از دیگری آغاز خواهد شد و با اقدامات جهشی، شاهد تحول بزرگی در مشهد و استان خراسان رضوی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه