English

تشریح وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان یزد +فیلم

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان یزد به شکل ویلایی تک واحدی در حال ساخت می باشند که تا پایان سال ۱۴۰۱ متقاضیان تحویل داده می شوند.

تشریح وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان یزد +فیلم

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرگزاری موج یزد درباره وضعیت طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان یزد بیان کرد: پس از پالایش ثبت نام های ۱۲ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط مسکن ملی اعلام شدند و پس از آن تامین زمین انجام شد.

وی افزود:  ۹۵ درصد زمین ها توسط اداره کل راه و شهرسازی محیا شد و در فاز یک و فاز دو طراحی و انتخاب پیمانکار انجام شده است و شاهد پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها هستیم.

نادریان زاده با بیان اینکه در شهرستانها تمام واحدها به شکل ویلایی تک واحدی احداث می شود، افزود: استان یزد هم اکنون در واحدهای شروع شده که فونداسیون ملاک عمل قرار می گیرد در کشور دارای رتبه اول می باشد و در سایر بخش ها جزو چهار یا پنج استان برتر کشور در حوزه ساخت مسکن ملی است.

نادریان زاده در ادامه بیان کرد: یکی از پروژه ها پروژه ۱۶۰ واحدی شهرستان تفت است که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد همچنین پروژه ۴۸۹ واحدی شهرستان ابرکوه هم اکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به تجربه های قبل و استقبال مردم شهرستان ابرکوه از ساخت خانه های ویلایی این خانه ها نیز به صورت ویلایی و یک طبقه اجرا شده اند.

نادریان زاده در ادامه به پروژه ۲۵۶ واحدی شهرستان اردکان اشاره و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه به شکل ویلای آغاز شده و با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است و با هزینه متقاضیان و تسهیلات بانک در حال اجرا است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد اظهار داشت: پروژه های آپارتمانی تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل خواهند شد و واحدهای ویلایی تا پایان سفت کاری تحویل متقاضیان می شوند.

وی افزود: در هفته دولت پروژه شهرستان ابرکوه تحویل متقاضیان می شود و بقیه پروژه های شهرستان های استان تا پایان امسال تحویل متقاضیان می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر