English

وزیر اطلاعات:

تامین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از اولویت‌های دولت است

وزیر اطلاعات بیان کرد: افزایش امیدواری، تامین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهمترین دستاورد‌های سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌ها بوده است.

تامین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از اولویت‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: افزایش امیدواری در مردم از مهمترین دستاورد‌های سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌ها بوده است.

حجت الاسلام خطیب همچنین با تاکید بر اینکه تامین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است یادآور شد: مسئولان استانی در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه اقدامات دولت در مبارزه با کرونا باعث شد تا قدم بزرگی برای سلامت مردم برداشته شود اظهار داشت: شرایط توزیع عادلانه یارانه‌ها برای مردم گام مهم دیگری در حوزه بهبود معیشت مردم بود.

وی همچنین در بخشی دیگری از سخنانش هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی کشور را یکی دیگر از دستاورد‌های دولت انقلابی و مردمی دانست و افزود: امروز امنیت پایدار ما در سراسر ایران اسلامی ثمره این هم افزایی و همراهی مردم است.

وزیر اطلاعات در ادامه یادآوری کرد: امروز افزایش تعاملات و همکاری‌های بین دستگاهی باعث شده تا اقدامات رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها در حوزه‌های مختلف هم شکست بخورد.

حجت الاسلام خطیب در این جلسه متذکر شد: برقراری روابط و ایجاد تعامل با همسایگان در منطقه هم توانست ما را بر شرایط تحریمی، منطقه‌ای و فشار استکبار موفق کند و هم باعث شد تا شاهد رفع تنش و مسالمت آمیز شدن ارتباط با کشور‌های همسایه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه