English

احمد پری پور:

فرایند تفریغ بودجه ۲۱۶ شرکت و دستگاه اجرایی در خراسان رضوی

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی بیان کرد: دیوان محاسبات به عنوان یک دستگاه ناظر قانونی مردمی همت خود را بر آن داشته که سهم خود را بیش از پیش نسبت به نظام و مردم ادا کند.

فرایند تفریغ بودجه ۲۱۶ شرکت و دستگاه اجرایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد پری پور مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی اعلام کرد: این مجموعه به بودجه ۷۲ دستگاه زیرپوشش وزارتخانه ها، ۹۶ نهاد عمومی غیردولتی، ۲۹ شرکت و بانک و ۱۹ بخش زیرمجموعه دولتی طی سال ۱۴۰۰ رسیدگی کرد.

احمد پری پور در ادامه این خبر اضافه کرد: فرایند تفریغ بودجه این ۲۱۶ شرکت و دستگاه اجرایی زودتر از موعد مقرر انجام و گزارش آن به تهران ارسال شد.

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دیوان محاسبات به عنوان یک دستگاه ناظر قانونی مردمی همت خود را بر آن داشته که سهم خود را بیش از پیش نسبت به نظام و مردم ادا کند.

وی در ادامه متذکر شد: در سالهای اخیر این دیوان با ایجاد سامانه ۱۹۸، شورای اندیشه ورزی و کارگروه یاوران مردمی به مردم نزدیک تر شده و بازخوردهای موثر خوبی از این نزدیک شدن دریافت کرده است.

پری پور همچنین تاکید کرد: خدمت دیگر مجموعه دیوان محاسبات کمک و مشورت به موقع و درست به تصمیم گیران برای تصمیم گیری در حوزه های مالی عمومی است که  تبلور اصلی این کمک را در گزارش تفریغ بودجه بروز کرده است.

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی یادآور شد: دیوان محاسبات در اقدامی بی نظیر در سال جاری تفریغ بودجه ۱۴۰۰ را ۶ ماه زودتر از تکلیف قانونی خود به مجلس شورای اسلامی ارائه داد تا مجلس بتواند به خوبی از آن استفاده کرده و بهترین تصمیمات را برای بهبود وضعیت معیشت مردم بگیرد.

پری پور خاطرنشان کرد: همچنین این دیوان گزارشهای تحلیلی، آسیب شناسی، زیست محیطی، بررسی مگاپروژه ها و زیر ساختها را به همراه بسته های پیشنهادی برای اصلاح و بهبود این مصادیق به عنوان پیوست گزارش تفریغ، ارائه کرده است که در نوع خود بی نظیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه