English

تداوم روند کاهش ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۵ شهریورماه، پس از نیمه مردادماه، به عنوان دومین روز بدون فوتی کرونایی استان خراسان رضوی، در جریان هفتمین دوره اوج‌گیری این ویروس به ثبت رسید.

تداوم روند کاهش ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: ۱۵ شهریورماه، پس از نیمه مردادماه، به عنوان دومین روز بدون فوتی کرونایی استان خراسان رضوی، در جریان هفتمین دوره اوج‌گیری این ویروس به ثبت رسید.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۶۳ بیمار در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند که این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۶ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: تداوم روند کاهشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در استان ادامه دارد و هم اکنون ۲۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد، ۱۵۹ بیمار است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۱ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۴۱ نفر از آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

پهلوان در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۱ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا در خراسان رضوی به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه