English

محمد پهلوان خبر داد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد بستری های کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در مشهد ۱۹۳ مورد بوده است که در مجموع شمار بستری شدگان را به ۴۲۶ نفر در این کلانشهر افزایش داده است.

افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد بستری های کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ، شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان طی ۲۴ ساعت اخیر به ۱۱۲ نفر رسید.

پهلوان ادامه داد: تعداد بستریها در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان ها نسبت به ۱۰ روز اخیر حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که ۹۳ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در مشهد ۱۹۳ مورد بوده است که در مجموع شمار بستری شدگان را به ۴۲۶ نفر در این کلانشهر افزایش داده است.

پهلوان متذکر شد: طی ۲۴ ساعت اخیر سه فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت شده است و طی ۱۰ روز اخیر  ۳۶ فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که حدود ۸۰ درصد آنها در بیمارستان ها و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه