English

محمد پهلوان:

تعداد بیماران کرونا بستری شده در خراسان رضوی افزایش پیدا کرد

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: طی سه روز گذشته از ۹۹ به ۲۲۸ نفر افزایش یافته است که از این تعداد روزانه بیش از ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند.

تعداد بیماران کرونا بستری شده در خراسان رضوی افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با ادامه روند افزایشی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی طی چند روز گذشته، شمار بستری شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان افزایش یافته است.

پهلوان همچنین اظهار کرد: شمار بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی طی چهار روز گذشته از ۳۱۵ به ۳۹۸ نفر افزایش یافته است که ۱۰۶ نفر آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که از این تعداد ۸۷ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه تحت درمان هستند

وی متذکر شد: همچنین شمار بستری شدگان جدید کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی به صورت روزانه، طی سه روز گذشته از ۹۹ به ۲۲۸ نفر افزایش یافته است که از این تعداد روزانه بیش از ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

پهلوان خارنشان کرد: همچنین روزانه بیش از حدود ۴۶۰ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه