English

محمد پهلوان:

بستری شدگان بیمارستانهای خراسان رضوی به ۵۷۳ نفر افزایش یافت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ نفر به تعداد افراد بستری در بیمارستان های استان افزوده شده و ۴۷۰ مورد از ۵۷۳ نفر بستری در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

بستری شدگان بیمارستانهای خراسان رضوی به ۵۷۳ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا ، هم اکنون تعداد افراد بستری شده در بیمارستانهای استان خراسان رضوی به ۵۷۳ نفر افزایش یافته است.

پهلوان در ادامه این خبر با اشاره به افزایش کرونا در خراسان رضوی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ نفر به تعداد افراد بستری در بیمارستان های استان افزوده شده و ۴۷۰ مورد از ۵۷۳ نفر بستری در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: بستری شدگان جدید در طی شبانه روز گذشته در خراسان رضوی، ۲۲۸ نفر بوده است و هم اکنون ۱۰۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که حدود ۸۰ درصد آنها در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری اند.

پهلوان در خاتمه با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا اظهار کرد و گفت: این که طی ۲۴ ساعت اخیر ۹ فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت شده است ادامه داد: این میزان فوتی نسبت به روز گذشته سه برابر افزایش یافته است و در مجموع تعداد فوتی های ۱۰ روز اخیر در استان به ۴۳ تن  رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه