English

محمد پهلوان:

تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی به ۱۰۴ بیمار رسید

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شمار بیماران بدحال در این مدت از از ۵۱ به ۱۰۴ بیمار افزایش یافته است که از این تعداد بیمار، ۸۴ نفر در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی به ۱۰۴ بیمار رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان طی ۱۰ روز گذشته با افزایش حدود ۱۰۴ درصدی به بیش از ۲ برابر افزایش یافت.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: شمار بیماران بدحال در این مدت از  از ۵۱ به ۱۰۴ بیمار افزایش یافته است که از این تعداد بیمار، ۸۴ نفر  در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین طی این مدت شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی با افزایش حدود ۷۷ درصدی از ۲۹۰ به ۵۱۳ بیمار رسیده است که از این تعداد ۴۰۶ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

وی همچنین متذکر شد و گفت: هم‌اینک روزانه ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد روزانه ۱۴۲ نفر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: روزانه حدود هزار و ۳۳۵ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا نیز به بیمارستانها و پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده که سه مورد از این فوتی‌ها مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه