English

محمد پهلوان خبر داد؛

کاهش ۱۶ درصدی شمار بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: روند بستری شدگان روزانه مبتلا به کرونا طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۱ درصد کاهش یافته است و نهم مرداد ماه ۲۱۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند.

کاهش ۱۶ درصدی شمار بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: شمار بستری‌شدگان مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های خراسان رضوی، طی ۱۰ روز گذشته حدود ۱۶ درصد کاهش یافته است.

پهلوان در ادامه گفت: طی این مدت شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی از ۵۹۶ به ۵۰۱ بیمار رسیده است که از این تعداد ۳۹۴ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: روند بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی، اما همچنان افزایشی است و هم اکنون ۱۳۳ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۱ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی همچنین اضافه کرد: روند بستری شدگان روزانه مبتلا به کرونا در خراسان رضوی نیز طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۱ درصد کاهش یافته است طوری که نهم مرداد ماه ۲۱۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۲۰ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه