English

احداث و نوسازی بازارچه ۲۲ بهمن به همت شهرداری بندرعباس

شهر دار بندرعباس گفت: برحسب جلسه مورخ 14 شهریور ماه سال جاری به ریاست مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، مجوز احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به شهرداری واگذار شد.

احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به همت شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس اظهار داشت: برحسب جلسه مورخ 14 شهریور ماه سال جاری به ریاست مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، مجوز احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به شهرداری واگذار شد.

وی بیان کرد: پس از جلساتی که با دستگاه های مربوطه برگزار شد اداره کل راه و شهرسازی موافقت کرد که زمین بازارچه را به شهرداری بندرعباس واگذار و شهرداری نیز نسبت به احداث و نوسازی این بازارچه اقدام کند.

نوبانی با بیان اینکه مساحت این بازارچه به همراه پارکینگ حدود 20 هزار متر مربع می باشد، اظهار کرد: کار احداث و نوسازی بازارچه با 800 غرفه از نیمه دوم سالجاری آغاز می شود و بصورت بهره برداری موقت در اختیار کسبه ای که در حال حاضر در این بازار فعال هستند قرار می گیرد.

این مقام مسئول گفت: از 16 شهریور ماه لغایت 26 شهریور سال جاری از ساعت 20 الی 22:30 کار ثبت نام متقاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و مراحل قانونی واگذاری در دفتر مدیریت این بازارچه انجام می شود.

نوبانی در پایان تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در راستای رشد و توسعه شهری تعهدات خود اقدامات بهینه و در خور شأن به شهروندان انجام می دهد و امیدوارم که با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه