English

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

امید و اعتماد از مسایل اصلی در جامعه دانشگاهی است

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در حال حاضر امید و اعتماد از مسایل اصلی در جامعه دانشگاهی است، چراکه دشمن ایمان، امید و اعتماد دانشجویان را نشانه گرفته است.

امید و اعتماد از مسایل اصلی در جامعه دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی عنوان کرد: در حال حاضر امید و اعتماد از مسایل اصلی در جامعه دانشگاهی است، چراکه دشمن ایمان، امید و اعتماد دانشجویان را نشانه گرفته است.

کلانتری این سخنان را در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور در مشهد اظهار داشت و در ادامه گفت: در حوزه سبک زندگی دانشجویان تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته و جریان سبک زندگی از مدار خود خارج شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: هزار و ١٠٠ صفحه اینستاگرامی شناسایی شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ترویج سبک زندگی دانشجویی فعالیت می کنند که این سبک هیچ سازگاری با دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت علوم ندارد و باید با هوشیاری اینگونه فعالیتها را خنثی کرد.

وی متذکر شد: اگر شیوه و سبک زندگی تغییر کند، نظام معرفتی دگرگون می شود و تحقق تمدن نوین اسلامی هدف نهایی انقلاب جمهوری اسلامی ایران است و دانشگاه در مسیر تمدن‌سازی نقش مهمی دارد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار دانشگاهی بر شناسایی وضعیت موجود و جهت‌گیری برای تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کردند که بسیج در این راستا نقش مهمی می تواند ایفا کند.

کلانتری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و افزود: بحث فرهنگی در دانشگاه ها نباید در حاشیه باشد و خروجی دانشگاه اسلامی باید افرادی نظیر شهید چمران باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه