English

محمدرضا مردانی:

دانشگاه، تعیین کننده‌ترین محور در جبهه جنگ نرم است

رییس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: دانشگاه تعیین کننده‌ترین محور در جبهه جنگ نرم است و باید جهاد تبیین با جدیت پیگیری و ادامه یابد و با سرمایه اجتماعی اعتماد مردم به نظام در این جنگ پیروز خواهیم شد.

دانشگاه، تعیین کننده‌ترین محور در جبهه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در سخنانی در طرح ولایت اساتید در قالب دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور در مشهد عنوان کرد: جامعه دانشگاهی باید در پیاده‌سازی ارکان تمدن نوین اسلامی گام بردارد و اساتید بسیجی باید پرچمدار جهاد تبیین باشند.

مردانی همچنین در این دوره از دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور اظهار کرد: دانشگاه تعیین کننده‌ترین محور در جبهه جنگ نرم است و باید جهاد تبیین با جدیت پیگیری و ادامه یابد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور متذکر شد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ملت ایران در مقابل دشمن و جریان کفر ایستادگی کرد و مبارزه جبهه مقاومت و آزادی خواهان با استکبار نشات گرفته از جهاد تبیین انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: به دلیل بی‌توجهی به فضای مجازی رها شده با مشکلاتی در بیان حقیقت مواجه هستیم، اگر بنا باشد در جهاد تبیین قدمی برداشته شود، اساتید بسیجی باید از پیشگامان این جریان باشند.

 مردانی افزود: در این دوره آموزشی، در راستای تحقق منویات رهبری برای جهاد با جنگ ترکیبی کشور برنامه ریزی شده و امیدواریم با تداوم این دوره ها، جریان فرهنگی بزرگی در جامعه دانشگاهی رقم زده شود.

وی گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی آیین نامه توانمندسازی اساتید مصوب و ابلاغ شده و این دوره آموزشی در راستای این برنامه است و دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و بسیج اساتید موضوع بسیار مهمی است و دانش اساتید برای جهاد تبیین باید همواره به روز باشد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور یادآور شد: امروزه شبهاتی در خصوص نظام دینی مطرح است لذا در این دوره های آموزشی می توان با افزایش معرفت و دانش دینی و افزایش بصیرت سیاسی، اساتید را برای جهاد تبیین آماده کرد.

وی اضافه کرد: پرداختن به مباحث سیاسی جهان و جهان اسلام و مباحث داخلی کشور در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و غیره و همچنین اولویتهای دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید از محورهای این دوره آموزشی است.

مردانی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر سرمایه اجتماعی اعتماد مردم به نظام را داشته باشیم، در جنگ نرم نیز پیروز میدان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی