English

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی ترین دغدغه دولت است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه های آموزشی گفت: گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی ترین دغدغه دولت خدمتگزار است.

توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی ترین دغدغه دولت است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح 42 پروژه جامع آموزشی استان به صورت وبینار در مدرسه شهید فتحی وند روستای قاپیلیق شهرستان مرند با تبریک هفته دولت اظهار داشت: افتخار جامعه فرهنگیان این است که شهدای شاخص این هفته از متن آموزش و پرورش هستند و امیدواریم رفتار و منش شهدا را الگو قرار داده و در مسیر آنان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی در اقصی نقاط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رهبری و مسولین آموزش و پرورش بوده است، افزود: در همین راستا مهم ترین موضوع در حال حاضر جهاد تبیین است تا کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به این که ملت پشتیبان دولت خدمتگزار است تا عدالت آموزشی را به بهترین شکل  پیاده  کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تعلیم و تربیت جوانان انقلابی خود به نتایج ارزنده ای دست یافته است و تبیین این افتخارات و توفیقات بعد از انقلاب در هر زمان و مکان واجب است.

صیادی با تاکید بر اینکه دور بودن ملت از دانایی، توانایی را از بین می برد، تمرکز بر دانایی برای رسیدن به نتایج مطلوب فرهنگی و علمی را خواستار شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: با بهره برداری 42 پروژه آموزشی در آستانه سالتحصیلی جدید 146 کلاس درسی به ظرفیت فضاهای آموزشی استان افزوده می شود که با هزینه 110 میلیارد تومانی از اعتبارات بخش دولتی و خیرین ساخته شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه