English

امام جمعه نوشهر:

وظیفه امروز خبرنگاران جهاد تبیین است

امام جمعه نوشهر تأکید کرد: وظیفه امروز خبرنگاران جهاد تبیین است که بارها رهبر معظم انقلاب هم بر آن تأکید کردند.

وظیفه امروز خبرنگاران جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ در نشست صمیمی با خبرنگاران با گرامیداشت شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی، اظهار داشت: خدا قوت دارم به اهالی رسانه نوشهر که همواره در امر اطلاع رسانی و انتشار اخبار تلاش و همت دارند.

وی با بیان اینکه در خطبه های نمازجمعه 14 مرداد به اهمیت خبرنگاری پرداختم، ادامه داد: امسال روز خبرنگار مصادف با روز عاشورا بود و بنابراین به احترام این روز و به احترام امام حسین (ع) برنامه ای برای روز خبرنگار برگزار نشد و این جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه نوشهر بیان داشت: شغل شما همراهی با امام زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) و بچه های خردسال امام حسین (ع) است و آنها روایتگران واقعیت های عاشورا بودند.

وی با بیان اینکه رسالت شما خبرنگاران بسیار بزرگ و مهمی است، افزود: خبرنگار تراز جمهوری اسلامی ایران این است که خبر را سریع برساند و البته قبل از آن مطالعه و تحلیل نیز داشته باشد.

حجت الاسلام مشایخ تأکید کرد: وظیفه امروز خبرنگاران جهاد تبیین است که بارها رهبر معظم انقلاب هم بر آن تأکید کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «خبرنگاران علاوه بر تسریع خبررسانی باید صداقت در گفتار، بصیرت و هدف داشته باشند»، تصریح کرد: باید هدف خود و دشمن را بشناسیم و اگر اینها را بشناسیم، خبرنگار تراز جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امام جمعه نوشهر ابراز داشت: برخی خبرنگاران چون وظایف خود را به نحو بهتری انجام دادند دشمن هم آنها را تحریم کرد زیرا این خبرنگاران حق و باطل را شناختند و دروغ های دشمن را آشکار کردند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اخلاق رسانه ای، گفت: خبررسانی و تحلیل مانند هوا است و اهمیت خبر رسانی بسیار مهم است و باید در این زمینه دقت فراوانی داشت.

حجت الاسلام مشایخ افزود: نباید کاری کرد که افراد به یکدیگر سوءظن داشته باشند بلکه فضای جامعه باید سرشار از برادری و محبت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه