English

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان مطرح کرد؛

نقش آفرینی خبرنگاران در جلوگیری از ترویج احساس فقر در جامعه

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: بدتر از فقر احساس فقر است و دشمن نیز به دنبال ترویج این احساس است و خبرنگاران قشری هستند که می‌تواند این فضا را درست تبیین کرده و در برابر دشمن بایستند.

نقش آفرینی خبرنگاران در جلوگیری از ترویج احساس فقر در جامعه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار هدایت الله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان هرمزگان که به همت سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و با همکاری و مشارکت بسیج رسانه ومعاونت روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: صحنه نبرد از جبهه‌ها به قلب و ذهن مردم در جنگ نرم تغییر کرده است و امروز وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این جنگ خطیر و موثر است.

وی گفت: اگر خبرنگاران تبیین درستی از اقدامات و عملکرد نظام و انقلاب اسلامی داشته باشند و واقعیت‌ها را به درستی بیان کنند، در جنگ نرم همچون جنگ تحمیلی پیروز خواهیم شد.

سردار امیری بیان داشت: خبرنگاران و قشر عظیم رسانه سربازان اصلی مقابله با دشمن هستند و باید از این ابزار رسانه و فضای مجازی در راستای تقویت بنیه اعتقادی مردم و جوانان برای مقابله با هجمه های دشمن بهره بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و در تمام مولفه ها قوی عمل کرده و در اوج قدرت قرار دارد و پله‌های ترقی را طی می‌کند اما دشمن در حال پمپاژ اخبار منفی و بازی با اذهان عمومی است.

سردار امیری ضمن بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است، در ادامه سخنانش تصریح کرد: دشمن به دنبال تضعیف این ماهیت است و در حال حاضر دشمن با جنگ ترکیبی به مبارزه آمده و تلاش می‌کند داشته‌های بزرگ ما را وارونه جلوه دهد.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: بدتر از فقر احساس فقر است و دشمن نیز به دنبال ترویج این احساس است و خبرنگاران قشری هستند که می‌تواند این فضا را درست تبیین کرده و در برابر دشمن بایستند.

وی گفت: امروز تأسی به شهدا که یادی از شهید دقت شهید رسانه شد، می‌تواند یک الگویی برای همه ما باشد که استقامت و گوش به فرمان بودن ولی فقیه که اخلاص و کار برای خدا راز و رمز پیروزی است.

سردار امیری در ادامه سخنانش ابراز داشت: اگر ما در دفاع مقدس توانستیم که دشمن را شکست دهیم، اتکا به همین راز و رمزها بوده که از دشمن نترسیدیم و به خدا توکل کردیم و از داشته های خودمان استفاده کردیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: امروز در استان هرمزگان با نگاه انقلابی خبرنگاران و نگاه مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی در کمک به مردم و حل مشکلات معیشتی بتوانیم شاهد باشیم که روز به روز بر اعتلای فرهنگ عظیم اسلام و پیشرفت در همه زمینه‌ها شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه