English

با حضور نمایندگانی از پنج کشور؛

مسابقات بین المللی شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی مردان برگزار شد

مسابقات بین المللی شمشیر بازی اسلحه سابر انفرادی مردان همزمان با گرامیداشت زنده یاد روزبه سرهنگ‌پور روز ۱۲ شهریورماه در مجموعه ورزشی نصر اصفهان با حضور پنج کشور برگزار شد.

مسابقات بین المللی شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی مردان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در جریان برگزاری مسابقات بین المللی شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی مردان گفت: رویکرد مدیریت شهری، توسعه ورزش همگانی به عنوان مقدمه و پیش نیاز ورزش قهرمانی است که می‌تواند منجر به قهرمان پروری شود.

حجت الاسلام مهروی پور افزود: برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و فعالیت بین دستگاهی می‌تواند اصفهان را به مهد ورزش تبدیل کند..

سالن شمشیربازی سرهنگ پور برای مسابقات بین المللی مجهز است

عضو کمیسیون قوانین فدراسیون شمشیر بازی جهان هم گفت: قرار بود ۵۴ ورزشکار از ۶ کشور در این مسابقات حاضر شوند اما به دلیل وقوع سیل در پاکستان ورزشکاران این کشور در ایران حاضر نشدند و مسابقات با حضور ۴۹ ورزشکار برگزار شد.

عباسعلی فاریابی افزود: کیفیت سالن شمشیربازی زنده یاد سرهنگ پور با کیفیت سالن‌های اروپایی رقابت می‌کند و این سالن برای میزبانی مسابقات بین المللی بسیار مناسب و مجهز است.

زمینه ای برای ورود نام اصفهان به لیست مسابقات جهانی

سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: برای ورود این مسابقات به تقویم جهانی اقدامات زیادی انجام شده است و هم اکنون این مسابقات در رنکینگ جهانی امتیاز دارد و به همین دلیل شمشیربازانی از عراق، ترکیه، آذربایجان و گرجستان در آن شرکت کردند.

فضل اله باقرزاده افزود: اردبیل، اصفهان، یزد و آذربایجان غربی به قطب‌های شمشیربازی تبدیل کشور شده‌اند و این ورزش توسعه بسیار خوبی در سطح کشور در سه اسلحه بین دختران و پسران داشته است.

او تأکید کرد: مسابقات حاضر باعث می‌شود که نام اصفهان وارد لیست مسابقات جهانی شود و این موضوع انگیزه تمامی ورزشکاران را در این ورزش افزایش می‌دهد.

مسابقات شمشیربازی 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه